سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه / معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران، جریانی برگرفته از آموزه ھای دینی و مذھبی و ایدئولوژی شیعه است و باید مفاھیم اصلی آن از طریق الگوھا، مدل ھا و روش ھای مختلف به نسل ھای جدید انتقال داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی انصاری در نشست با دانش آموزان منتخب استان قزوین با موضوع امر به معروف ونهی از منکر، گفت: قرآن كريم در آيه های فراوانی به فريضه امر به معروف و نهی از منكر اشاره كرده است که باید شما دانش آموزان بر این آیات نورانی قرآن بیش از پیش تدبر و تفکر نمایید و اگر در برابر این آموزه های الهی و قرآنی بی تفاوت باشیم، دچار خسران در زندگی خواهیم شد.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی در طول این چهل ساز فراز و نشیب های زیادی به خود دیده، ولی خوشبختانه با حضور ارزشمند ملت ایران و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی از تمامی بحران ها به سلامت عبور کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین اظهارکرد:  اگر فرھنگ را مجموعه ای از ارزش ھا و احساسات در حیطه ی عمل و الگوھایی برای رفتار تعریف کنیم، باید  ارزش ھای فرھنگی و انقلابی به نسل ھای بعدی ھم انتقال یابد تا شاھد نسلی پایبند به ارزش ھا و آرمان ها باشیم .

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، جریانی برگرفته از آموزه ھای دینی و مذھبی و ایدئولوژی شیعه است و باید مفاھیم اصلی آن از طریق الگوھا، مدل ھا و روش ھای مختلف به نسل ھای جدید انتقال داده شود.

وی از اجرای برنامه های دهه فجر با حضور و مشارکت جدی دانش آموزان استان قزوین خبر داد و بیان کرد: امسال در برگزاری برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، دانش آموزان در برنامه ها ی مختلف که تدارک دیده شده، مشارکت جدی خواهند داشت.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha