پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: دست اندرکاران برگزاری برنامه های دهه فجر باید جلسات نقل خاطرات مبارزین انقلاب در دوران رژیم شاهنشاهی را بیشتر برگزار کنند، چرا که نسل نوجوان و جوان تشنه شنیدن این خاطرات ناب است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد گفت: امروز هر توطئه و یا دشمنی که علیه نظام اسلامی طراحی شده به برکت حضور مردم و تدابیر رهبری با شکست مواجه شده است.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان با جنگ نظامی تلاش کردند تا نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند، اما مردم پای کار آمده و دشمنان نظام را با شکست سنگینی مواجه کردند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: نباید روشنگری و بصیرت‌افزایی در بین مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان به فراموشی سپرده شود و ضروری است آگاه سازی و اطلاع‌رسانی  انجام شود؛ تا عزم عمومی برای ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در راستای تعالی نظام نهادینه شود.

حجت الاسلام صفی خانی عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای مختلفی به دست آمده و در رابطه با آنها باید رسانه ها و خبرگزاری ها بیش از پیش اطلاع رسانی کنند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با نفس مسیحایی خود توانست رژیمی وابسته و خود فروخته را سرنگون کرده و به جای آن انقلاب اسلامی را پایه گذاری کنند، لذا امروز وظیفه همه ما این است که آرمان های امام(ره) وشهدا را زنده نگه داریم.

وی به برگزاری برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و  گفت: دست اندرکاران برگزاری برنامه های دهه فجر باید جلسات نقل خاطرات مبارزین انقلاب در دوران رژیم شاهنشاهی را بیشتر برگزار کنند، چرا که نسل نوجوان و جوان تشنه شنیدن این خاطرات ناب  است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha