جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم توسط اصحاب رسانه استان‌های خراسان رضوی و قم

حوزه/ مدیرمدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: اگر رشادت، ایثار، از خودگذشتگی‌ و جان نثاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام در آن روزها نبود، هم اینک آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت، از این رو خلوص شهدا و خونی که در مسیر انقلاب اهداء کرده‌اند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی شرف پور، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: نباید نسبت به این انقلاب اسلامی بی تفاوت باشیم، چرا که اگر بخواهیم بی بصیرت و بی تفاوت باشیم قطعا راه شکست هموار می شود.

استاد حوزه علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهد ای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بیان کرد: اگر رشادت، ایثار، از خودگذشتگی‌ و جان نثاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام  در آن روزها نبود، هم اینک آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت، از این رو خلوص شهدا و خونی که در مسیر انقلاب اهداء کرده‌اند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

 وی در ادامه به موضوع جنگ نرم اشاره و عنوان کرد: باید توجه داشت که هدف جنگ نرم دشمن این است که مردم را از عرصه‌ جهاد و مقاومت دور کند و از سوی دیگر آنها را نسبت به آرمان ها بی‌تفاوت کند؛ امروز شما طلاب باید در قامت یک مبلغ دینی بتوانید این توطئه ها را به موقع خنثی کنید.

مدیرمدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات سخنرانی در حوزه علمیه قزوین، افزود: فن خطابه برای یک طلبه مهم است و از همین امروز شما طلاب باید این روش را به خوبی تمرین نموده تا بتوانید در آینده یک مبلغ و سخنران برجسته باشید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha