جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 477013
۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
حجت الاسلام خدابنده لو

حوزه/ معاون قرآن وعترت حوزه علمیه قزوین از اعزام طلاب مدارس علمیه به مسابقات قرآنی، در استان البرز خبرداد.

حجت الاسلام هادی خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن آیام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، گفت: قیام امام خمینی(ره) بر پایة قیام حسینی بود. نهضت حسینی آن‌چنان تحولی در نظام شیعه برانگیخت که بانگ و نای شور حسینی پس از سالیان متمادی فرو ننشسته و همچنان در جامعة مسلمانان منشأ اثر است.

حجت الاسلام خدابنده لو خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی می‌رسیم که با رهبری بزرگمردی همچون امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و رهنمودهای ایشان و جانشین خلف صالح وشایسته   روشنایی‌بخش مسیر انقلاب گردید.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی، در مقایسه با سایر انقلاب‌های ایران، به دلیل تأسی از نهضت حسینی رو به سوی جاودانه شدن دارد و ستون این انقلاب اسلام و ارزش‌های والای آن است که شرط رستگاری هر جامعه‌ای را چنگ زدن به ریسمان الهی می‌داند.

وی به برگزاری مسابقات قرآنی برای طلاب مدارس علمیه قزوین عنوان کرد: خوشبختانه در این سال ها مسابقات قرآنی وهمچنین اذان دربین طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین به خوبی برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد.

حجت الاسلام خدابنده لو بیان کرد: برخی از طلاب در رابطه با حفظ قرآن کریم و همچنین تجوید و اذان توانسته اند در کشور و در استان رتبه های خوبی را به دست آورده اند و حتی خود می توانند به دیگران نیز آموزش داده که جای شکرگزاری است.

وی به اعزام طلاب حوزه علمیه قزوین به مسابقات قرآنی در استان البرز بیان کرد: 25 نفر از طلاب مدارس علمیه به این مسابقات که در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ و نهج البلاغه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

یادآوری می شود مسابقات قرآنی طلاب حوزه علمیه در روز یازدهم بهمن ماه به مدت دو روز در استان البرز برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha