پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ثبت نام دوره‌های زمستانه اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه الزهرا

حوزه/ ثبت نام دوره‌های زمستانه اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی با برگزاری بیش از ۵۰ رشته در موضوعات مختلف ادبی، هنرهای دستی و تجسمی، فناوری و غیره آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام‌حسین تهرانی عنوان کرد: دوره‌های زمستانه اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی، همزمان با چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، در بهمن‌ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: با پایان یافتن دوره‌های پاییزه در ۴۶ رشته و با حضور ۷۶۷ نفر از طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، ثبت‌نام دوره‌های زمستانه اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی، از اول‌ بهمن آغاز شده و تا ۱۱ بهمن ادامه دارد.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی یادآور شد: دوره‌‌های زمستانه، با شعار «با آموزش کارآمد، گنجِ درونتان را به آسانی پیدا کنید» در دو بخش‌ کارگاه‌های ترمی و کوتاه‌مدت، با حضور استادان متخصّص و مجرب و بیش از ۵۰ رشته در موضوع‌‌های طب و سلامت، مهارت‌های ادبی، مهارت‌های رایانه‌ای، هنرهای دستی و تجسمی و مهارت‌های زندگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره های زمستانه از تاریخ ۱۴ بهمن آغاز می‌شود، گفت: ثبت‌نام این دوره‌ها، ویژه طلبه‌های حضوری و غیرحضوری ساکن قم، از سامانه دانش‌پژوهان، آیکون «دوره‌های فوق برنامه» انجام می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی افزود: طلاب فارغ‌التحصیل جهت ثبت‌نام حضوری می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح، به ساختمان اداری خواهران ۲، واقع در سالن آیت‌الله بهاءالدینی(ره)، اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی، مراجعه کنند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha