پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی

حوزه/ پیش‌نشست علمی «سیر تحول فلسفه اقتصاد اسلامی پس از انقلاب اسلامی» از مجموعه نشست‌های همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سلسله پیش‌نشست‌هایی در راستای همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» برگزار می‌کند.
به همین منظور بیست و هشتمین پیش‌نشست علمی با موضوع سیر تحول فلسفه اقتصاد اسلامی پس از انقلاب اسلامی با همکاری اقتصاد اسلامی پژوهشگاه و با حضور اساتید و صاحب‌نظران این حوزه در قم برگزار خواهد شد.
در این پیش‌نشست علمی، حجت‌الاسلام سیدحسین میرمعزی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به ارائه مطالب خود خواهد پرداخت.
این نشست دوشنبه، هشتم بهمن ماه، از ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۴:۴۵ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم، بلوار ۱۵ خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» هفته آخر بهمن ماه سال جاری توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.
 
 
 
۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha