جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادواره شهدای روحانی

حوزه/ سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر،۱۰ بهمن ماه ساعت ۹ صبح در حسینیه عاشقان ثارالله، با سخنرانی امام جمعه موقت تهران و با حضور طلاب و روحانیون سراسر استان و رؤسای دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام حمیدرضا جعفری زاده، پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر اظهار داشت: در ایام دفاع مقدس روحانیت طلایه‌دار جبهه جنگ نرم و سخت بود و برخی از آنها وظیفه هدایت و پاسداری از انقلاب اسلامی را در بر عهده داشتند و در زمانی که انقلاب نوپا بود و نیاز به کارهای بنیادین و ریشه ای داشت آنها این کار را انجام می دادند.

دبیر سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر ادامه داد: همچنین برخی از کارهای تبلیغی اعتقادی و فرهنگی برای تعمیق باور مردم به انقلاب اسلامی توسط روحانیون و طلاب انجام می‌شد. برخی دیگر از طلاب و روحانیون در جنگ سخت به ایفای نقش پرداختند آنها هم در عرصه رزم بودند و که در بین شهدا کمک آرپی جی زن و فرماندهان نظامی نیز از این قشر وجود دارد.

حجت الاسلام جعفری زاده افزود: در جریان جنگ هشت سال دفاع مقدس استان بوشهر تعدادی از این روحانیون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند همچنین این استان دارای ۲۰ جانباز و روحانی است.

دبیر سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر با اشاره به برگزاری این یادواره اظهار کرد: سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر،۱۰ بهمن ماه ساعت ۹ صبح در حسینیه عاشقان ثارالله، با سخنرانی امام جمعه موقت تهران و با حضور طلاب و روحانیون سراسر استان و رؤسای دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی به برخی برنامه های برای معرفی شهدای روحانی اشاره کرد و گفت: ضبط و پخش معرفی برنامه شهدای روحانی از صدا و سیمای استان، اختصاص یک جلسه درس برای معرفی شهدای روحانی استان در حوزه های علمیه و اعزام مبلغین به مدارس و معرفی شهدای روحانی، برگزاری مسابقه دلنوشته با موضوع شهدای روحانی و طراحی ۱۲۰ عکس نوشته، استفاده از ظرفیت تریبون نماز جمعه برای معرفی شهدای روحانی از جمله این برنامه‌ها بوده است.

جعفری زاده اظهار کرد: در حاشیه برگزاری یادواره شهدای روحانی نمایشگاه آثار شهدای روحانی نیز برپا می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha