پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گراوند استاندار بوشهر

گراوند از افتتاح ۵۵۹ پروژه در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتبار قریب به ۸۰۰ میلیارد تومان احداث شده است که در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، عبدالکریم گراوند، ظهر امروز در دومین همایش روابط عمومی ها، رسانه ها و بایستگی های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کارنامه چهل ساله انقلاب را باعث افتخار دانست و گفت: این کارنامه را باید در مقابل کارهایی را که دشمن برای از پای درآوردن انقلاب انجام داد گذاشت.

استاندار بوشهر افزود: یکی از سناریوهای دشمن تحریم های ظالمانه دانست و اظهار کرد: خودباوری را انقلاب به ما داد که باعث توسعه و پیشرفت کشور شد و در سایه این خودباوری کارهای بزرگی صورت گرفته است و یکی از کارهای بزرگ آغاز احداث شش سد در استان بوشهر است. این کار کمی نبوده و امیدواریم آنها به سرعت وارد چرخه استفاده شود؛ ‌همچنین آغاز عملیات اجرایی راه آهن که متوقف شده بود و یکی از دستاوردهای انقلاب در استان بوشهر می باشد.

گراوند از افتتاح ۵۵۹ پروژه در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: این پروژه ها با اعتبار قریب به ۸۰۰ میلیارد تومان احداث شده است که در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.
استاندار بوشهر اظهار داشت: منابع کشور محدود است و باید درست هدف گذاری شود،‌در حال حاضر اولویت ما تکمیل و اتمام پروژه هایی است که ۶۰ درصد به بالا رشد داشته اند.

وی، بزرگترین سرمایه این کشور را نیروی انسانی عنوان کرد و تصریح کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا نخبگان و کارآفرینان این امید را پیدا کنند که در فضای کسب و کار نقش آفرین باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha