جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیما ی مرکز بوشهر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه چهلمین سال پیروزی انقلاب در صدا و سیمای بوشهر پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، سید حسین ناظر ظهر امروز در دومین همایش روابط عمومی ها، رسانه ها و بایستگی های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ۲۵ کمیته ایجاد شده که کمیته رسانه و فضای مجازی یکی از این کمیته‌ها است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه در صدا و سیما استان پخش خواهیم کرد، همچنین تعداد ۴۰ مستند رادیویی، تلویزیونی و خبری شامل مستند دریای خدمت، مستند ایران هسته ای و مستند خورشید و خاک پخش می شود؛‌ در حوزه خبر و پخش صدا نیز مستند های مختلفی آماده شده که در آینده پخش خواهند شد.

ناظر ادامه داد: در بخش معاونت فضای مجازی تعداد ۴۰ موشن‌گرافی به عنوان ۴۰ برگ زرین آماده شده وکه پخش خواهد شد،‌ همچنین در حوزه پژوهش نیز دو پژوهش آماده شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه همه هم و غم کمیته فضای مجازی و رسانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب این است تا دستاوردها و خدمت‌رسانی ها را منعکس کند، افزود: از رسانه‌هایی که به لحاظ کیفی و کمی بتوانند دستاوردهای انقلاب اسلامی و برنامه های آن را پوشش دهند، تقدیر خواهد شد.

ناظر با بیان اینکه روابط عمومی ها یکی از شرکای ما در اطلاع رسانی هستند، ابراز داشت: روابط عمومی ها می توانند برنامه های خود را در دستگاه ها به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رسانه‌ها منتقل و رسانه‌ها نیز به جهت اطلاع مردم این مطالب را منتشر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha