شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندرن با بیان این که برخی ها در داخل کشور ماموریت دارند پرونده فتنه ۸۸ را پاکسازی، توان دفاعی را نابود، طرح سازش با آمریکا را تکمیل و مصادره پیروزی های رهبری برای لیبرالیسم داخلی را اجرا کنند، گفت: باید با هوشیاری و بصیرت بالا و روشنگری های به موضع مانع از تحقق عناصر نفوذی داخلی شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام  عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب در بابل برگزار شد به بی عهدی های کشورهای غربی در برابر ملت ایران اشاره کرد و گفت: متأسفانه علیرغم بدعهدی های مکرر طرف های غربی، هنوز برخی ها در داخل کشور به بیرون دل بسته اند.

وی با بیان این که برخی ها در داخل علیرغم بدعهدی های طرف های غربی همچنان برجام را دستاورد بزرگ قرن و فتح الفتوح می دانند، افزود: این در حالی است که بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان برجام دستاورد خاصی برای ملت ایران نداشته است.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که امروز کشورهای اروپایی که تا این مدت با وعده های توخالی مسئولان ما را در برجام نگه داشته اند به دنبال برجام دیگری در حوزه دفاعی و موشکی کشورمان هستند، گفت: مسئولان کشور باید مراقب باشند تا زیر بار توطئه جدید اروپایی ها نروند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اروپا و آمریکا دارای اهداف مشترکی هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان به جای دل بستن به وعده های دروغین چند کشور غربی، به دنبال بهره گیری از ظرفیت های داخلی باشند.

وی در ادامه سخنان خود به تلاش مسئولان برای تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون پالرمو اشاره کرد و گفت: آیا بهتر نیست کسانی که تلاش می کنند این لایحه در مجمع تشخیص مصلحت به تصویب برسد گزارشی از فرجام خسارت بار برجام را به مردم ارائه کنند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که با پیوستن کشورمان به  FATF و CFT همه تراکنش ها و اطلاعات اقتصادی کشور در اختیار آمریکا و اروپا قرار خواهد گرفت، بیان داشت: این در حالی است که آمریکا و اروپا سپاه پاسداران، سپاه قدس، وزارت دفاع و نیروهای مقاومت را تروریستم می دانند که باید پیوستن به چنین قوانینی با دست خودمان مردم و ایران را در مقابل تروریست‌ها خلع سلاح می کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز خواسته مردم این است که مسئولان به جای همراهی با نقشه‌ ایده ال دشمن و خود تحریمی به مسؤولیت های به زمین مانده در زمینه اقتصاد مقاومتی عمل کنند، افزود: مسئولان به جای دل بستن به چنین طرح هایی به توان و ظرفیت های بومی و داخلی بیشتر توجه کنند.

وی با بیان این که برخی ها  در داخل کشور ماموریت دارند پرونده فتنه ۸۸ را پاکسازی، توان دفاعی را نابود، طرح سازش با آمریکا را تکمیل و مصادره پیروزی های رهبری برای لیبرالیسم داخلی را اجرا کنند، افزود: باید با هوشیاری و بصیرت بالا و روشنگری های به موضع مانع از تحقق عناصر نفوذی داخلی شویم.

حجت الاسلام بابائیان در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن ایام پیروزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز نیاز است در میان هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب، خدمات ارزشمند چهل ساله این انقلاب بیشتر برای مردم تبیین و تشریح شود.

استاد حوزه علمیه مازندرن با بیان این که مسئولان همت خود را برای خدمت بیشتر به مردم مضاعف کنند، افزود: تنها با شعار و وعده دادن نمی توان از مشکلات کم کرد بلکه برای برون رفت از شرایط فعلی باید مدیریت جهادی و تفکر انقلابی در امور حاکم باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha