جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مهدوی

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی با قدردانی از تلاش رسانه ها در انعکاس اخبار و مشکلات مردم، گفت: رسانه ها امروز در نظام اسلامی نقش تاثیرگزاری داشته و علاوه بر اینکه مشکلات، کمبودها، ظرفیت ها را بیان کنند، باید امانت داری، صداقت، شفافیت را نیز دراولویت خود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدوی در نشست جمعی از مدیران و سردبیران اصحاب رسانه استان قزوین که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز آنچه برای دشمنان بسیار تلخ است، پیشرفت ایران اسلامی در همه عرصه های مختلف بوده که باید شکر گزار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی به برکت رهبری فرزانه انقلاب اسلامی وحضور با بصیرت ملت ایران تمامی توطئه هایی که دشمنان بر ای این کشور طراحی کرده بودند را نقش برآب کرد.

حجت الاسلام مهدوی ضمن قدردانی از تلاش ارزشمند رسانه ها در انعکاس اخبار و مشکلات مردم، بیان کرد: رسانه ها امروز در نظام اسلامی نقش تاثیرگزاری داشته و علاوه بر اینکه مشکلات، کمبودها، ظرفیت ها را بیان کنند، باید امانت داری، صداقت، شفافیت را نیز دراولویت خود داشته باشند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: پیام‌رسانی و انتقال اخبار نقش بزرگی در جامعه دارد که نیازمند خبرنگارانی علاقمند، فعال و جستجوگر است تا واقعیات جامعه را با حساسیت به اطلاع مردم برسانند.

وی اظهار کرد: رسانه حلقه تعامل بین مردم ومسئولین بوده  که می تواند با اطلاع رسانی مناسب تعامل و هماهنگی در جامعه ایجاد نمایند.

سپس مدیران و سردبیران خبرگزاری ها، گزارشی از فعالیت های خود ارائه دادند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha