پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که از دیدگاه امام(ره) رسانه ها عملکرد تربیتی دارند و دانشگاه عمومی هستند و رابطه بین مردم و رسانه رابطه معلم و شاگرد است، گفت: نقد باعث می شود راه و مسیر درست تر انتخاب شود، چرا که رسانه ها با نقد می توانند مسیر را روشن تر کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در ویژه برنامه انقلاب اسلامی در سیمای مرکز قزوین گفت: اگر این انقلاب با رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره)، حضور روحانیت و ملت ایران به موقع در برابر ظلم رژیم شاهنشاهی پیروز نمی شد، الان این عظمت و پیشرفت و استقلال در کشور وجود نداشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه است و در همه عرصه ها پیشرفت های خوبی به دست آورده که باید شکر گزار باشیم.

وی با بیان این که از دیدگاه امام(ره) رسانه ها عملکرد تربیتی دارند و دانشگاه عمومی هستند و رابطه بین مردم و رسانه رابطه معلم و شاگرد است، اظهار کرد: نقد باعث می شود راه و مسیر درست تر انتخاب شود، چرا که رسانه ها با نقد می توانند مسیر را روشن تر کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: در شرایط امروزی که موفقیت های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح ملی و بین المللی، محور بسیاری از بحث ها و تحلیل های جوامع جهانی و به ویژه رسانه ها است، نقش تاثیرگذار رسانه ها به ویژه رسانه ملی در ادامه مسیر پیشرفت ایران اسلامی حائز اهمیت است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha