پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صالحی

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که متأسفانه امروز برخی ها از آن آرمان های اصیل کمی فاصله گرفته اند، گفت: نباید بگذاریم تحت هیچ شرایطی آرمان ها و ارزش های اصیل که انقلاب بر مبنای آنها پایه گذاری شده در این کشور کمرنگ شود.

حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این ایام را فرصت مغتنمی برای بازخوانی آرمان ها و ارزش های ناب انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان این که متأسفانه امروز برخی ها از آن آرمان های اصیل کمی فاصله گرفته اند، افزود: نباید بگذاریم تحت هیچ شرایطی آرمان ها و ارزش های اصیل که انقلاب بر مبنای آنها پایه گذاری شده در این کشور کمرنگ شود.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که کمرنگ کردن آرمان ها و ارزش های انقلاب هدف دشمنان است، خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت آن آرمان های اصیل و متعالی است.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش های اصیل دینی یک ملت پایه گذاری شده، تصریح کرد: امروز نیز بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی در گرو حفظ و صیانت از این آرمان های اصیل است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کمرنگ شدن آرمان های انقلاب بستری را برای نفوذ و سلطه دشمنان در کشور فراهم خواهد کرد، بیان داشت: انقلاب برای رشد و گسترش بیشتر نیازمند تقویت همان آرمان های اصیل است.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی تحولی عظیم در سراسر جهان ایجاد کرد و گفت: علیرغم همه فشارها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب، امروز به وضوح می توانیم آثار و برکات انقلاب را در سراسر جهان مشاهده کنیم.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که دشمنان از همان نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همه توان منطقه ای و بین المللی خود را برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب به کار گرفتند، افزود: اما امروز انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی خود به الگویی برای همه کشورهای جهان تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که انقلاب برای پیشرفت و گسترش خود مشکلات و بحران های بسیاری پشت سر گذاشته است، گفت: همه این مشکلات و سختی با حضور و پشتیبانی مردم به پیروزی و موفقیت مبدل شده است.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که امروز که انقلاب در آستانه چهل سالگی خود قرار دارد دشمنان تلاش خود را برای جلوگیری از ورود انقلاب به چهل سالگی مضاعف کرده اند، افزود: ملت بزرگ هوشیارانه در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند و اجازه نخواهند داد توطئه ها و نقشه های آنها علیه انقلاب تحقق پیدا کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha