جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید عباس شبر

حجت الاسلام شبر تاکید کرد: ادامه خودداری آل خلیفه از دادن مجوز ورود به گزارشگران ویژه سازمان ملل، نشان دهنده صحت گزارش های متعدد مبنی بر شکنجه زندانیان انقلابی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید عباس شبر مسئول بخش آزادی های دینی در مؤسسه دموکراسی و حقوق بشر سلام بحرین از مسئولان بحرین خواست به گزارشگران و محققان ویژه سازمان ملل متحد اجازه ورود به بحرین را بدهند، تا از نزدیک اوضاع حقوق بشر در بحرین را مشاهده و از زندان ها بازدید کنند و البته ادامه خودداری از دادن مجوز ورود به این افراد، نشان دهنده صحت گزارش های متعدد مبنی بر شکنجه زندانیان انقلابی است.

این روحانی فعال حقوق بشر ادامه داد تمام تلاش های رژیم بحرین برای تطهیر چهره زندان های بحرین نتوانسته چهره کریه ناشی از شکنجه زندانیان انقلابی را اصلاح کند.

وی خاطر نشان کرد: نبیل رجب از فعالان حقوق بشر بحرینی، کسی است که تجربه حضور در زندان های بحرین را دارد و از نزدیک شاهد شکنجه ها و آزار جسمی و روحی زندانیان و محرومیت آنها از خواب بوده است.

حجت الاسلام شبر تاکید کرد: این گزارش ها در حالی است که گزارشگر ویژه شکنجه در سازمان ملل به نام خوان ماندیس از سال 2011 هنوز منتظر گرفتن اجازه ورود به بحرین و تهیه گزارش از اوضاع حقوق بشر و شکنجه در کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha