جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که انقلاب اسلامی به سال ها سلطه و نفوذ آمریکایی ها در ایران پایان داد و استقلال را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد، تصریح کرد: مهم ترین علت عصبانیت امروز آمریکایی ها از ایران اسلامی به دلیل جلوگیری از دخالت و نفوذ آنها در کشورمان است.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، با گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ایران اسلامی را یکی از کشورهای مقتدر و با عزت منطقه و جهان معرفی کرد و گفت: این اقتدار ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی به دست آمده است.

وی با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل وابستگی کامل رژیم به آمریکا، عزت ملت بزرگ ایران تضعیف و خدشه دار شده بود، خاطرنشان کرد: سران رژیم گذشته ایران بزرگ را به کشوری وابسته و زیر سلطه آمریکا و انگلیس قرار داده بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ملت ایران را یوق استکبار و نظام های سلطه گر رهایی داد، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مستقل و بدوه وابستگی در منطقه و جهان عزت و آبرو دارد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ده ها هزار مستشار آمریکایی در کشورمان حضور داشتند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در همه امور کشور به طور مستقیم دخالت می کردند و اجازه اظهار نظر به سران رژیم را نمی دادند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که انقلاب اسلامی به سال ها سلطه و نفوذ آمریکایی ها در ایران پایان داد و استقلال را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد، تصریح کرد: مهم ترین علت عصبانیت امروز آمریکایی ها از ایران اسلامی به دلیل جلوگیری از دخالت و نفوذ آنها در کشورمان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها به خوبی جایگاه و نقش ایران را در منطقه و جهان می دانند، بیان داشت: به همین دلیل در چهل سال اخیر همه توان خود را به کار گرفت تا مانع از پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف شود.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی بدون توجه به توطئه های غرب در همه عرصه ها و صحنه ها به رشد و شکوفایی بسیار خوبی رسیده است، خاطرنشان کرد: همه این پیشرفت ها در سایه شوم تحریم های ظالمانه آمریکا و سایر کشورهای غربی حاصل شده است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که آمریکا نمی تواند پذیرد که ایران اسلامی که روزی حیاط خلوت آنها بود امروز به مهم ترین رقیب آنها در عرصه های مختلف تبدیل شده، بیان داشت: به همین دلیل می کوشد تا مانع از پیشرفت و گسترش ایران در عرصه های مختلف شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها در ماه های اخیر همه توان منطقه ای و بین المللی خود را برای انزوای ایران اسلامی به کار گرفتند، افزود: اما می بینیم که این سیاست های آمریکا در برابر ملت ایران نیز همانند گذشته شکست خورده است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که ملت بزرگ ایران با تبعیت از رهبری نظام و وحدت و همبستگی داخلی مشکلات را پشت سر خواهند گذاشت، بیان داشت: دشمنان این ملت بدانند که هیچ گاه اهداف و توطئه های آنها در داخل کشورمان محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که انقلاب اسلامی با سرعت در مسیر رشد و تعالی در حرکت است، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت بزرگ ایران در آستانه دهه مبارک فجر و 22 بهمن به طور حتم پاسخ کوبنده و سختی از سوی ملت ایران خواهند خورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha