جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ششمین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه یزد

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری دوره مهارتی شیوه های بیان تفسیر ویژه اساتید و کادر مدارس علمیه یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، ششمین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه یزد با حضور مدیر حوزه علمیه استان و ارائه گزارشی از روند طرح ساماندهی طلابی که دچار افت تحصیلی بودند در مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در این نشست درباره آئین نامه رسیدگی به غیبت های طلاب، گفت: مرجع تصمیم گیری جهت حذف غیبت های بیش از یک هشتم تا قبل از دو هشتم طلاب شورای مدرسه بوده و تصمیم گیری درباره موجه یا غیرموجه دانستن و حذف غیبت های بیش از دو هشتم برعهده شورای آموزش استان می باشد، لذا هرگونه تصمیمی که در شورای مدرسه اتخاذ می شود می بایست دارای صورتجلسه باشد.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه جلسه با توجه به تغییراتی که در روند ارزیابی اساتید ایجاد شده، مراحل تکمیل فرم ها و فایل های مربوطه به معاونین، آموزش داده شد.

حجت الاسلام حسینی پور در ادامه از برگزاری دوره مهارتی شیوه های بیان تفسیر برای اساتید و کادر مدارس در آینده ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha