چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پباده روی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین جعفری راد با اشاره به برگزاری همه ساله همایش پیاده روی خانوداه طلاب و روحانیون بیرجندی در بهمن ماه بخصوص دهه فجر اظهار کرد: امسال این همایش پیاده روی با حضور ۷۰ نفر از روحانیون و طلاب خواهر و برادر و خانواده هایشان از محل قطعه دو قبور شهدا تا مزار شهدای باقریه در ۵ بهمن ماه برگزار شد.

حجت الاسلام هادی جعفری راد مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با بیان اینکه ما در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم، گفت: امسال یکی از اقدامات مرکز خدمات بیان دستاوردهای انقلاب در جمع طلاب و روحانیون است، که آنان بتوانند، به عنوان مبلغین انقلاب، خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی را بازگو کنند.

وی با اشاره به برگزاری همه ساله همایش پیاده روی خانوداه طلاب و روحانیون در بهمن ماه بخصوص دهه فجر، اظهار کرد: امسال همایش پیاده روی با حضور 70 نفر از روحانیون و طلاب خواهر و برادر و خانواده هایشان از محل قطعه دو قبور شهدا تا مزار شهدای باقریه در ۵ بهمن ماه برگزار شد.

وی با اشاره به هدف از انتخاب این مسیر ادامه داد: هدف از پیمودن راه گلزار شهدا تا مزار شهدای باقریه بحث تبلیغی این موضوع بوده که الگوی ما سبک زندگی شهداست و باید فرهنگسازی کنیم، که علاوه برنام خدا آغاز کار هایمان با نام شهدا شروع شود و به نام شهید و شهادت خاتمه یابد.


مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور طلاب و روحانیون شیعه و سنی در این مراسمات باعث وحدت شده‌، افزود: این همایش پیاده روی باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین طلاب و روحانیون می شود، که علاوه بر زمینه ورزش صله رحم نیز نشاط و شادابی را دوچندان می کند.

 جعفری راد افزود: در تلاش هستیم که با همکاری حوزه ها اینگونه همایش ها را در سایر شهرستان ها نیز برگزار کنیم و تنها مرکز استان میزبان این همایش ها نباشند.
در پایان این مراسم به چهار نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha