جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمزه ای

حوزه/ حمزه ای با اشاره به اینکه باید از ظرفیت تبلیغی برای طرح مدارس امین استفاده شود، گفت: مهمترین مسئله ای که در ارتباط با جوانان و دانش آموزان لازم است به آن توجه کرد، معرفت و شناخت عاطفی نسبت به دانش آموزان است؛ اگر این کار درست انجام شود، می توان در مسائل دیگر اثرگذار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آقای حمزه ای پیش از ظهر امروز در همایش مدیران و مبلغین طرح امین که در خانه معلم استان قم برگزار شد، با اشاره به نیازهای مهم دانش آموزان و نوجوانان در مسائل تربیتی گفت: از جمله نیازهای دانش آموزان مسائل تغذیه ای، بهداشتی، مهارت های حرکتی ورزشی، عاطفی و شناختی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه نقش مبلغان و حوزه، تبیین مبانی دینی و ارزشی برای نوجوان و دانش آموزان است، افزود: مبلغان دینی می توانند در بحث تربیتی نوجوانان و ارائه مبان دینی نقش مهمی ایفا کنند؛ به همین دلیل لازم است از ظرفیت مهم تبلیغی نهایت استفاده را کرد.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت تبلیغی برای طرح مدارس امین استفاده شود، عنوان کرد: مهمترین مسئله ای که در ارتباط با جوانان و دانش آموزان لازم به آن توجه کرد، معرفت و شناخت عاطفی نسبت به دانش آموزان است؛ اگر این کار درست انجام شود، می توان در مسائل دیگر اثرگذار بود.    

313/40                             

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha