پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ رایزنی فرهنگی ایران در یونان، برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام كرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در آستانه بهار چهل سالگی انقلاب اسلامی، برنامه‌های فرهنگی و هنری به همت رایزنی فرهنگی ایران در یونان و همکاری مراکز و نهادهای ملی و بومی یونان اجرا می‌شود.

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از پیشرفت‌های ایران امروز، جاذبه‌ها و میراث فرهنگی ایران و کارگاه و نمایش صنایع دستی با حضور دو نفر از هنرمندان و اساتید کشورمان در هنر میناکاری و قلم زنی با همکاری و مشارکت انجمن دوستی ملل و شهرداری آتن از 18 تا 21 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

نشست و گفت‌وگو و سخنرانی پیرامون جایگاه بی بدیل ایران در منطقه و مقابله با استکبار و تلاش‌های ارزشمند رهبری و مسئولین عالی کشورمان در مقابله با گروه‌های تروریستی داعش، از دیگر برنامه‌های این ایام است.

برگزاری هفته فیلم و سینمای ایران با همکاری مرکز فرهنگی و شهرداری لفکاذا از تاریخ 12 تا 15 بهمن‌ماه در این شهر و پخش فیلم مستند پیشرفت‌های ایران در روز 18 بهمن‌ماه در آتن در این ایام صورت می‌گیرد.

در ادامه سلسله برنامه‌های رایزنی فرهنگی ایران در آتن به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فصلنامه الکترونیکی «آینه» ویژه پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان چهل سال مقاومت و پیروزی، برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به زبان یونانی و انگلیسی منتشر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha