جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام محبی

حوزه/ حجت الاسلام محبی گفت: از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) توطئه های دشمن برای مردم ما آشکار بود؛ اما این شخصیت برجسته با همراهی مردم در مقابل دشمن ایستاد و استکبار جهانی را در جهان رسوا کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین گفت: در طول تاریخ هیچ انقلابی به جز انقلاب اسلامی وجود ندارد که در 8 سال دفاع مقدس در برابر تمام دنیا ایستادگی کند.

این استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه امام خمینی(ره)  ثابت کرد، که می شود با توکل به خدا و با ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت، عزت و آزادگی در دنیا را به دست آورد،تصریح کرد: ملت ایران در 40 سال گذشته با تمام وجود انقلاب اسلامی ایران  را به این مرحله رسانده اند و هیچگاه اجازه نمی دهند تا  دشمنان و ایادی استکبار جهانی به آرمان های انقلاب اسلامی جسارت و تعدی نمایند.

وی با بیان اینکه از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به  رهبری امام راحل(ره) توطئه های دشمن برای مردم ما آشکار بود اما  این شخصیت برجسته به همراهی مردم در مقابل دشمن ایستاد و استکبار جهانی را در جهان رسوا کرد، افزود: بهترین برکت و نعمتی که از انقلاب می توانیم بهره بگیریم، استقلال و آزادی، ملت ایران است و این استقلالی که امروز به دست آورده ایم به برکت وجود انقلاب ، امام و خون شهدا است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امنیت با ثبات ایران امروز برای دیگر کشورها الگو شده، چرا که ایران اسلامی به دنبال ایجاد عدالت و آزادی بر مبنای تعالیم اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha