جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه انقلاب ما به جایگاه و تکیه گاه محکمی در چهل سالگی رسیده است، گفت: سپاه با قدرت در عرصه فرهنگی وارد عمل شده و دستاوردهای بسیاری کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی فدوی، معاون هماهنگ کننده سپاه، در سیزدهمین جشنواره کتاب سال پاسداران اهل قلم که در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد، اظهارداشت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران هستیم و ان شاءالله مبارکی این ایام در دل و زبان و عمل همه ما بروز پیدا کند.

سردار فدوی با بیان اینکه اگر شروط خداوند متعال رعایت شود حتما وعده الهی تحقق می یابد، یادآور شد:  انقلاب اسلامی و ملت ایران به شروط خدا پایبند بوده‌اند و خدا به همین دلیل به وعده های  خود عمل کرده و پیروزی های انقلاب اسلامی به همین دلیل است.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود : دلیل تحقق وعده الهی موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان با وجود غیر قابل قیاس بودن امکانات و تجهیزات دشمنان با ایران است.

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی هستند  و چهار مولفه دیگر نیز دارند خاطر نشان کرد: یکی از ابعاد وظایف سپاه، دفاع سخت و نظامی از کشور و انقلاب است.  سپاه در کنار سایر نیروها ۸ سال جنگ سخت را در دفاع مقدس و مقابله با آمریکا در خلیج فارس انجام داد. به همین دلیل همه فکر می کنند رویکرد اصلی سپاه مانند نیروهای مسلح سایر کشورها است.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه سپاه وظایف مختلفی از جمله مقابله با جنگ نرم و فرهنگی برعهده دارد، تصریح کرد: سپاه با قدرت در عرصه فرهنگی وارد عمل شده و به دستاوردهای بسیاری رسیده است.

وی وجه دینی، اعتقادی و فرهنگی سپاه را بسیار پررنگ‌تر از وجه نظامی و امنیتی آن دانست و گفت : ظرفیت سپاه و بسیج در حوزه فرهنگی و تدوین کتاب بسیار بالا است اما باید با ساماندهی توان و ظرفیت های موجود در سپاه، بتوان آثار فاخر و در تراز انقلاب اسلامی تدوین کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما به جایگاه و تکیه گاه محکمی در چهل سالگی رسیده است، تصریح کرد: در این چهل سال دشمنان انقلاب اسلامی از هر توطئه و نیرنگی استفاده کردند و تمام توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و رسانه‌ای بکار گرفتند اما شرایط امروز کشور به هیچ عنوان با ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از جنگ تحمیلی قابل قیاس نیست.

سردار فدوی در پایان گفت: ما در این ایام به تحقق یکی از وعده‌های امام خمینی(ره) که بر اساس آیات قرآن کریم است، یعنی رساندن انقلاب به دست صاحب اصلی آن، امید بیشتری داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha