شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مبلغ

معاون فرهنگی حوزه خواهران یزد گفت: جزوه «ره توشه تبلیغی –تخصصی انقلاب اسلامی ویژه مبلغان ایام الله دهه فجر» با هدف تهیه محتوای تبلیغی برای مقطع دبستان و دبیرستان، منتشر شد.

 مریم حسن پور با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقللاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جزوه «ره توشه تبلیغی –تخصصی انقلاب اسلامی ویژه مبلغان ایام الله  دهه فجر» با هدف تهیه محتوای تبلیغی برای مقطع دبستان و دبیرستان، منتشر شد.

وی یکی از فعالیت های معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران را توان افزایی و حمایت علمی از  مبلغان  بر شمرد و افزود: در راستای معرفی  انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان،  با تلاش طلاب و فعالان عرصه تبلیغ دانش آموزی  به تدوین جزوه مذکور پرداختیم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد ادامه داد: با توجه به اینکه تاکنون جزوه کاملی در زمینه ارائه طرح درس با هدف تبیین انقلاب اسلامی، تألیف نشده بود، تدوین این جزوه در اولویت کاری معاونت فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد قرار گرفت .

حسن پور خاطرنشان کرد: جزوه «ره توشه تبلیغی –تخصصی انقلاب اسلامی» شامل دو بخش اصلی است که در بخش اول 8 طرح درس ویژه دانش آموزان مقطع دبستان و در بخش دوم 12 طرح بحث برای مقطع دبیرستان تدوین شده است  و در بخش ضمائم نیز داستان هایی با معرفی شخصیت امام خمینی(ره) ، اشعار انقلابی و نمایش نامه های کوتاه قرار گرفته است.

وی گفت  از تمام نویسندگان و همکارانی که در تهیه این جزوه، خالصانه تلاش کرده اند ، به ویژه از زحمات و حمایت های حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد که در ین مسیر پشتیبان خوبی برای تدوین  این ره توشه بوده اند، تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/ ص

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha