پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت

حوزه/ فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص موضع پلیس در مواجهه با کشف حجاب گفت: شک نکنید پلیس هرگز مرعوب شانتاژها و جوسازی ها نشده و در برخورد با این‌گونه مسائل کوتاه نمی آید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، درباره موضع پلیس در مقابل کشف حجاب، اظهار داشت:  بی‌حجابی هنجارشکنی است و برخورد با افرادی که شئونات اخلاقی، اسلامی و عرف جامعه ما را رعایت نمی کنند، از اولویت های اساسی پلیس پایتخت است.

وی تصریح کرد: شک نکنید پلیس هرگز مرعوب شانتاژها، جوسازی ها و ... در این حوزه نمی شود و باید بگویم در برخورد با اینگونه مسائل کوتاه نمی آییم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در ملاقات اخیری که جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا با فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی ) داشتند، معظم له نیز بر لزوم توجه به حفظ شئونات اسلامی در جامعه تأکید و توصیه داشتند و معتقد بودند که این رویکرد باید عاقلانه و مدبرانه باشد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: رویکرد عاقلانه و مدبرانه، موضع پلیس در حوزه امنیت اخلاقی و اجرای مأموریت های مربوطه است، به طوری که واکنش های ایجابی، فرهنگی و آموزشی جایگزین برخوردهای سلبی پلیس در این حوزه شده است.

وی بیان کرد: نگاه مان به موضوعات امنیت اخلاقی، نگاهی مدبرانه، مسئولانه و مجاهدانه است، برای تمام کارکنان پلیس پایتخت برای مواجهه با موضوعات امنیت اخلاقی، 5 مرحله کارگاه آموزشی برگزار شده و بر برخوردهای ایجابی،اخلاقی و اسلامی تأکید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha