شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی در سخنرانی خود در مجالس ایام فاطمیه گفت: متاسفانه امروز در جامعه ما برخی بی حیایی و بدعت های دینی ترویج داده می شود و برای مبارزه با این مسائل باید به سیره حضرت زهرا (س) عمل کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر و از رهبران آزادی‌خواه این منطقه، گفت: متاسفانه امروز در جامعه ما بی حیایی و بدعات دینی ترویج داده می شود و برای مبارزه با این مسائل باید ما به سیره حضرت زهرا(س) عمل کنیم، چون رفتارهایی که مانند عبادت و دعا، عفت، احترام به همسر و مهرورزی به خانواده در سیره حضرت فاطمه سلام الله علیها وجود دارند که قابل اقتباس و پیروی است.

وی افزود: همه باید با بدعت هایی که دشمنان در جامعه ترویج می دهند مبارزه کنیم و البته برای تشکیل یک جامعه اسلامی و نابودی بدعت در جامعه باید زنان ما به سیره حضرت فاطمه سلام الله علیها عمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی در ادامه اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) به حضرت فاطمه سلام الله علیها خیر نساء العالمین لقب دادند و پس از این فرمان رسول الله(ص) این حقیقت واضح و روشن شد که زنان اگر می‌خواهند در دنیا و آخرت به سعادت برسند باید به سیره حضرت فاطمه سلام الله علیها عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha