شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار محمد عبداله پور

حوزه/ سردار عبدالله پور گفت: ما در زمینه رسانه هم مانند حوزه دفاعی که با کمترین امکانات موفق شدیم، می توانیم مقابل هجمه های فرهنگی استکبار ایستادگی کنیم، اما برای این کار نیازمند استفاده از جوانان و خلاقیت های آنها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در رشت؛ سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، امروز در کارگاه آموزشی خبرنگاران سپاه و بسیج، عدالت، حمایت از محرومین و مستضعفان، و مقابله با ظلم را آرمان های این انقلاب دانست و تاکید کرد: همگان باید تلاش کنیم تا با وجود تمام دشمنی ها و توطئه های استکبار جهانی این آرمان ها عملی شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان در رابطه با خصومت استکبار با انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جبهه کفر و مستکبرین عالم، جبهه وسیعی را علیه این انقلاب تشکیل دادند و نکته عجیب اینجاست که حتی گروه هایی با یکدیگر تعارض دارند برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر متحد شدند.

عبداله پور با اشاره به امکانات وسیع دشمن در حوزه رسانه ای، گفت: در روزهای نخست جنگ تحمیلی هم اوضاع به همین شکل بود تا جائی که برای هر سه نفر رزمنده دو اسلحه موجود بود و حتی تا آخرین روز جنگ هم ما نتوانستیم به همه نیروهایمان ماسک شیمیایی برسانیم، اما با تبعیت از ولایت، در دوران دفاع مقدس به پیروزی های بزرگی نائل آمدیم.
 

وی با تاکید بر بیان اینکه هم اکنون هم جنگ ادامه دارد و فقط سنگرها عوض شده اند، ادامه داد: همان طور که در دوران دفاع مقدس با وجود همه کاستی ها در زمینه سلاح و تجهیزات، با قدرت ایمان و عقیده و فداکاری انسان هایی بزرگ پیروز شدیم، در جبهه رسانه نیز به شهدا و ایثارگرانی نیاز داریم که نترسند و با ورود و کجاهدت در این عرصه جلوی دشمن را بایستند.

عبدالله پور با تاکید بر لزوم استفاده از قدرت خلاقیت جوانان، تصریح کرد: ما در زمینه رسانه هم مانند حوزه دفاعی که با کمترین امکانات موفق شدیم، می توانیم مقابل هجمه های فرهنگی استکبار ایستادگی کنیم اما برای اینکار نیازمند به استفاده از جوانان و خلاقیت های آنهائیم. ما امروز جوان های موفقی در کشور داریم و برای پیشرفت کشور و انقلاب راهی جز توجه به نسل جوان نداریم.

وی در پایان با یادآوری تاکید مقام معظم رهبری جهت ورود در عرصه رسانه ای اظهار کرد: اگرچه زمین بازی و این علم متعلق به آنها است، اما ما نیز می توانیم از آن استفاده کنیم و آنها را از این میدان بیرون اندازیم. ان شاءالله با نقش آفرینی جوانان انقلابی در حوزه فرهنگی و رسانه ای هم توطئه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی به شکست برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha