شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شورای هماهنگی مازندران

امام جمعه موقت ساری با بیان این که امروز مردم و مسئولان وظایف مشترکی دارند که مهم ترین آن صیانت و دفاع از انقلاب و آرمان های نظام است، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند «امروز بهترین کاری که مردم می توانند انجام دهند حضور در صحنه است».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران عصر امروز در نشستی که در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی در ساری برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی بر مبنای سه رکن ایمان و توکل به خدا، ولی فقیه و مردم به پیروزی رسید.

وی با بیان این که مردم در پیروزی، تثبیت و بقای انقلاب اسلامی تاثیرگذار بوده اند، افزود: امروز نیز نقش مردم در عرصه ها و صحنه های انقلاب بسیار اثرگذار و تعیین کننده است.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که دشمن در طول این 40 سال به هر سه بعد انقلاب اسلامی حمله کرده، گفت: اما با هوشیاری و بصیرت مردم همه توطئه های دشمنان در این سال ها خنثی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی از جمله مهم ترین توطئه های دشمنان در چهار دهه اخیر علیه انقلاب اسلامی بوده است، گفت: اما دشمن هیچ گاه پیروز نشد چون مردم خوب عمل کردند و دلیل آن نیز رهبری ارزشمند امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که امروز مردم و مسؤولان وظایف مشترکی دارند که مهم ترین آن صیانت و دفاع از انقلاب و آرمان های نظام است، خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند امروز بهترین کاری که مردم می توانند انجام دهند حضور در صحنه است.

حجت الاسلام یوسف پور همچنین وظیفه مسؤولان را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: مسئولان باید به وظیفه ای که در قانون اساسی مشخص شده، عمل کنند و به مطالبات و مشکلات مردم رسیدگی کرده و دنبال حاشیه ها نروند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که تقویت وحدت و انسجام ملی در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید مد نظر قرار بگیرد، افزود: ایران به برکت انقلاب اسلامی طی چهار دهه اخیر همواره  راه  رشد و اقتدار را پیموده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که همان طور که رهبری نیز فرمودند نظام جمهوری اسلامی ایران باید پیشرفته ترین و مدرن ترین حکومت دنیا از نظر علمی باشد، بیان داشت: برای تحقق این امر مهم باید مسئولان کشور از همه ظرفیت های موجود برای تحقق رهنمودهای رهبری بهره گیرند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که انقلاب علیرغم همه توطئه ها و تلاش های دشمنان به چهل سالگی رسیده، افزود: این پیشرفت های ارزشمند، ایران اسلامی را به یک کشور مقتدر در جهان تبدیل کرده است.

وی با بیان این که این جایگاه و دستاورد های ارزشمند انقلاب در چهل سال اخیر در سایه وجود سرمایه بزرگی تحت عنوان ولایت فقیه حاصل شده، افزود: امروز نیز مردم با پشتیبانی و پیروی از ولایت، بیش از پیش اقتدار و انسجام ایران اسلامی را به جهان نشان می دهند. 

حجت الاسلام یوسف پور اظهار کرد: در چهار دهه اخیر با وجود انواع توطئه ها از سوی دشمن، امت اسلامی با وحدت، پایبندی به آرمان های امام راحل و شهدا، پیروی از رهبری و ولایت، توانست با اقتدار و عزت ایستادگی کند و این عامل حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی است. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha