جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نوروزپور

حوزه/ مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، گفت: تجلیل از خانواده های شهدای سال ۱۳۵۷ به منظور ثبت و ضبط خاطرات شهدا از اقداماتی است که انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، شامگاه دوشنبه در مراسم گرامي داشت چهلمين سالگرد شهداي مظلوم هشتم بهمن 57 كه در مسجد حضرت سيدالشهداء عليه السلام در ميدان انقلاب تهران برگزار شد، گفت: در هشت بهمن سال ۱۳۵۷ در حمله نیروهای گارد رژیم طاغوت به متحصنین در دانشگاه تهران بسیاری از مردم به شهادت رسیدند و ما سعی داریم تا شهدای آن روز را شناسایی کنیم و با برقراری ارتباط با خانواده مکرم شان اهداف و خاطرات آن روز را بررسی کنیم.

نوروزپور ادامه داد: تجلیل از خانواده های شهدای سال ۱۳۵۷ به منظور ثبت و ضبط خاطرات شهدا و مبارزات آنان از اقداماتی است که انجام خواهد شد.

 وی در سخنان خود اظهار داشت:ما هر چه ما داریم به خاطر خون شهداست. آنها بودند که برای ما آبرو ایجاد کردند، از این رو باید به جوانان خود اعتماد کنیم. ما با اعتماد به جوانان در اوج تحریم ها به توانایی های موشکی رسیدیم و توانستیم به این نتایج برسیم. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha