شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار

حوزه/ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: بیش از ۶ هزار استارت آپ در کشور وجود دارد که اغلب توسط جوانان اداره می شوند و بزودی اثرات و تاثیرات آن را در جامعه خواهیم دید.

به گزارش پایگاه خبرگزاری «حوزه» در ایلام دکتر سورنا ستاری، صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، با تاکید بر لزوم توجه به توسعه بر اساس بوم منطقه، اظهار کرد: تلاش ما بر این این است که برنامه‌ریزی توسعه‌ای را مبتنی بر دانش و بر اساس ظرفیت‌های یک منطقه  پیش ببریم.

وی با بیان اینکه بیش از 6 هزار استارت آپ در کشور وجود دارد که اغلب توسط جوانان اداره می شوند و بزودی اثرات و تاثیرات آن را در جامعه خواهیم دید، تصریح کرد: در عرصه علمی و نوآوری تحولات عظیمی شکل گرفته است بطوریکه امروز در نانو رتبه چهارم دنیا هستیم .

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر اثربخشی نیروی انسانی، اظهار کرد: کسی به نظر ما نخبه است که چهار تا شغل برای جوانان ایجاد کند و کارش سودی به حال جامعه داشته باشد و ارزش افزوده ای برای کشور ایجاد کند .

ستاری در پایان ابراز امیدواری کرد: با کمک هم بتوانیم ایده ها و برنامه های خوبی که در حوزه علمی و فناوری وجود اجرایی کنیم و شاهد اثرات خوب آن باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha