سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیران مدارس علمیه شهرستان یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس گفت: مقایسه زمان پهلوی و انقلاب یکی از راه های پاسخگویی به شبهات در مورد انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در جمع مدیران مدارس علمیه شهرستان یزد که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، حوزه های علمیه را مادر انقلاب خواند و تصریح کرد: زمانی که مجموعه ای به عنوان مادر خطاب می شود باید در راستای حفظ و صیانت از آن تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

مدیر حوزه علمیه یزد به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروزه شبهات بسیاری در خصوص عدم کارایی انقلاب مطرح می شود، ولی زمانی که به کشور نگاه بیندازید، خواهید دید که به چه میزان ایران اسلامی در بعد از انقلاب پیشرفت داشته و دستاوردهای مختلفی را در عرصه های گوناگون به ارمغان آورده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان طی سال های اخیر با همکاری برخی از عناصر ضد انقلاب در داخل کشور سعی دارند تا شبهات را در راستای ناکارآمدی انقلاب گسترش دهند و به مردم القا کنند که انقلاب اسلامی هیچ کارآمدی و دستاوردی نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس در ادامه با بیان اینکه ما در حوزه های علمیه باید به شکلی عمل کنیم که مردم به خوبی متوجه باشند که این انقلاب اسلامی که با سختی ها و مشقت های بسیار به پیروزی رسید، چه دستاوردهایی داشته است گفت: در این زمینه می توانیم با مقایسه زمان پهلوی و بعد از انقلاب، این مسئله را به خوبی برای مردم بیان کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha