جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وزیر دفاع

حوزه/ امیر سرتیپ حاتمی با تاکید بر اینکه قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست، گفت: رشادت های مدافعان و شهدای حرم سبب شد که داعش امروزه در داخل کشور نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صبح امروز در نشست شورای اداری استان که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد به توطئه های دشمنان انقلاب در طول چهل سال گذشته اشاره کرد و گفت: براندازی انقلاب اسلامی اصلی ترین هدف دشمن در طول این چهل سال گذشته بود و آنقدر آنها توطئه کردند که نمی توان برشمرد ولی به لطف و یاری خدای متعال در تمام این توطئه ها با شکست روبه رو شدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در چند روز آینده وارد پنجمین دهه پیروزی خود می شود تصریح کرد: چهل سالگی عدد بلوغ است و شاید از فلسفه‌های اصلی دشمن که گفت نمی‌گذاریم جمهوری اسلامی چهلمین سال خود را ببیند همین بلوغ و کامل شدن است.

حاتمی به قدرت بالای راهبردی ایران اسلامی و حفظ آن تاکید و اضافه کرد: دشمن امروزه دنبال این است که این قدرت پایدار را حذف کند و در این راستا دنبال مذاکره است، ولی بارها در این خصوص تاکید کردیم که قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست.

رشادت های مدافعان و شهدای حرم سبب شد که داعش امروزه در داخل کشور نباشد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه به رشادت ها و دلاوری های مدافعان حرم اشاره کرد و افزود: قطعا اگر مدافعان و شهدای حرم نبود، امروز باید در داخل کشور با داعش جنایتکار می جنگیدیم و فقط منحصر به یک حادثه مجلس و اهواز نمی شد بلکه بارها و بارها حادثه های تروریستی را در سطح کشور عملیاتی می کردند ولی با حضور رزمندگان و مدافعان و شهدای حرم این تهدید برطرف شد.

وی با تاکید بر اینکه ما مسیر حفاظت از صلح و امنیت کشور را با قدرت طی می‌کنیم و لازمه آن همین داشتن اقتدار نیروهای مسلح و تجهیزات دفاعی است، اظهار داشت: در قبل از انقلاب ما در کشور، 31 محصول آن هم با وابستگی کامل به کشورهای غربی تولید می کردیم، ولی امروزه به همت و تلاش جوانان این مرز و بوم، قادریم بیش از 750 خانواده محصول، تمام نیازهای نیروهای مسلح خود را تامین کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha