پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در خراسان شمالی گفت: مراسم ویژه یوم‌الله ۲۲ بهمن در بیش از ۶۰ نقطه و مراسم گرامیداشت سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به کشور هم در مراکز شهرستان‌های هشت‌گانه خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، به ‌ویژه‌برنامه‌های ایام گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در استان پرداخت و گفت: در این زمینه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در خراسان شمالی در 14 کارگروه تشکیل شده و تاکنون بیش از هزار و 100 ویژه‌برنامه در سامانه این ستاد به ثبت رسیده است.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: در قالب این ویژه‌برنامه‌های محوری حدود 15 هزار برنامه و فعالیت اجرایی می‌شود که این برنامه‌ها از ابتدای امسال آغاز شده و تا پایان سال ادامه می‌یابد؛ به این معنا که برنامه‌های مزبور ویژه ایام دهه فجر نیست.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل 93 اردوی فرهنگی، 206 کارگاه آموزشی در موضوعات انقلاب و نظام اسلامی، 163 برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن، 110 برنامه بزرگداشت و تجلیل، 500 برنامه جشن و ... است.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه از برگزاری مراسم ویژه یوم‌الله 22 بهمن در بیش از 60 نقطه استان خبر داد و افزود: مراسم گرامیداشت دوازدهم بهمن و سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به کشور هم در مراکز شهرستان‌های هشت‌گانه خراسان شمالی با شرکت اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری اجتماع هزار نفری جوانان انقلابی، انتشار گسترده دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، برگزاری 40 برنامه بومی محلی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب و نظام اسلامی برخی دیگر از برنامه‌هایی هستند که هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در استان برگزار خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «10 شب 40 مسجد در استان»، خاطرنشان کرد: در این ویژه‌برنامه مدیران و مسؤولان استانی به میان اقشار مختلف مردم در مساجد آمده و پاسخگوی سؤالات و مطالبات آن‌ها می‌شوند.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه یکی از رویکردهای ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برخورد با مدیران کم‌کار است، اظهار کرد: در این راستا پس از بررسی و ارزیابی سازمان بازرسی در مورد عملکرد مدیران استانی در ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مدیران کم‌کار و ناکارآمد در این زمینه به مطبوعات و رسانه‌ها و مردم اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha