سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان

حوزه/ معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان با اشاره به برخی جوسازی ها علیه حوزه های علمیه در کشور گفت: متاسفانه برخی سهوا یا تعمدا با استفاده از رسانه هایی که در اختیار دارند در حال تخریب و تضعیف جایگاه حوزه های علمیه هستند که باید این افراد و گروه ها را پیاده نظام دشمنان نظام و اسلام دانست.

حجت الاسلام هادی صالحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به فرا رسیدن یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برای به ثمر رسیدن این انقلاب اسلامی و مردمی خون های زیادی بر زمین ریخته شده است و همین خونها درخت تنومند این نظام را آبیاری کرده است.

معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان تاکید کرد: با توجه به اینکه برای تشکیل این نظام مبتنی بر اصول اسلامی خونهای زیادی ریخته شده، حمایت و دفاع از حریم آن وظیفه شرعی و ملی همه ما ایرانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان به فشارهای اقتصادی و تحریم های یکجانبه دشمنان اشاره کرد و گفت: افزایش توان نظامی، اقتصادی، علمی و... جمهوری اسلامی باعث شده است که کشورهای مستکبر جهان حساسیت خاصی نسبت به انقلاب اسلامی پیدا کنند، لذا برای متوقف کردن حرکت رو به رشد این نظام از هیچ گونه دسیسه ای کوتاهی نمی کنند.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به برخی جوسازی ها علیه حوزه های علمیه در کشور بیان داشت: متاسفانه برخی سهوا یا تعمدا با استفاده از رسانه هایی که در اختیار دارند در حال تخریب و تضعیف جایگاه حوزه های علمیه کشور هستند که باید این افراد و گروه ها را پیاده نظام دشمنان نظام و اسلام دانست.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به اینکه هجمه های دشمنان علیه حوزه و روحانیون و علما کشور هدفمند است، گفت: اهداف دشمن از تخریب حوزه های علمیه برنامه ای مدون و بلندمدت است که معاندان در اتاق فکر خود آن را پی ریزی کرده اند.

معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان ادامه داد: متاسفانه یکی دیگر از مسایلی که برخی از رسانه های خارجی و حتی داخلی به آن دامن می زنند، مسئله بودجه حوزه های علمیه است که این حرکت رسانه های معلوم الحال به نوعی فرافکنی است و با این کار به دنبال از بین بردن پایه اجتماعی و فرهنگی حوزه در سطح کشور هستند.

حجت الاسلام صالحی بیان داشت: خوشبختانه علیرغم این همه شایعه سازی دستگاه های تبلیغاتی دشمنان همچنان شاهد ارتباط و تعامل خوب بین جامعه و حوزه هستیم.

معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه این روزها طلاب باید مواظب جوسازی های دشمنان باشند، گفت: تخریب حوزه های علمیه برای دشمنان یکی از آرزوهای دیرینه بوده و هست، لذا طلبه و روحانیون باید مراقب تفکرات و جریان های سیاسی مرموز در حوزه ها و مدارس علمیه باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha