پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نعمتی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهرگفت: هیئت اعزامی برنامه ­ریزی و نظارت معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور به منظور بررسی وضعیت آموزشی حوزه استان بوشهر، وارد استان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، صبح امروز هیئت اعزامی برنامه ­ریزی و نظارت معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور، به منظور بررسی وضعیت آموزشی حوزه علمیه استان بوشهر وارد استان بوشهر شد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر گفت: سفر هیئت اعزامی از قم به استان بوشهر سه روزه خواهد بود و جلسه با شورای آموزش استان، اولین برنامه این هیئت است و پس از آن به دو گروه تقسیم می شوند که گروه اول با حضور در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با کادر اجرایی، اساتید و طلاب این مدرسه دیدار می کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر افزود: گروه دوم هیئت برنامه ­ریزی و نظارت معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور ظهر امروز به شهرستان دیر سفر می کنند و جلساتی را با کادر اجرایی، اساتید و طلاب این مدرسه خواهند داشت تا از نزدیک در جریان مسائل آموزشی طلاب قرار گیرند.

وی با اشاره به برنامه های روز چهارشنبه هیئت برنامه ­ریزی و نظارت معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور افزود: گروه اول هیئت اعزامی به شهرستان دشتستان خواهند رفت و با طلاب و اساتید این حوزه دیدار می کنند؛ گروه دوم نیز با حضور در شهرستان کنگان و مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) این شهرستان با طلاب و اساتید این حوزه دیدار خواهند کرد، بعدازظهر چهارشنبه هم گروه دوم به شهرستان دشتی سفر می کنند و در نشستی با اساتید و طلاب مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج مسائل آموزشی را مورد بررسی قرار می دهد.

حجت الاسلام نعمتی به برنامه های هیئت اعزامی برنامه ­ریزی و نظارت معاونت آموزش حوزه علمیه کشور در روز پنجشنبه پرداخت و گفت: گروه دوم در شهرستان دشتی برنامه های خود را ادامه می دهد و با حضور در مدرسه علمیه سفیران هدایت این شهرستان با طلاب و اساتید و کادر اجرایی آن به بررسی مسائل و مشکلات مدارسه در حوزه آموزش می پردازد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر اضافه کرد: گروه اول نیز به شهرستان گناوه سفر می کند و با اساتید و طلاب این مدرسه دیدار خواهد کرد.

وی افزود: در پایان نیز هیئت اعزامی برنامه ­ریزی و نظارت معاونت آموزش کشور، عصر پنجشنبه جلسه جمع بندی با مدیریت حوزه علمیه استان، در سالن جلسات این مدیریت را برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha