جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۳۲۱

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی گفت: مسئولین و روحانیون دستاورد های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان را بیان کنند و این موضوع بسیار مهمی است که مردم با این دستاوردها آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امروز سه شنبه 9 دی در نشست شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام، اظهار کرد: دشمن وعد داد که عمر انقلاب به 40 سال نمی رسد و  برای تحقق وعد خود برنامه ریزی کرد، اما وحدت و همبستگی مردم باعث حفظ انقلاب و شکست دشمنان شده است

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: مسئولین و روحانیون دستاورد های 40 ساله انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان را بیان کنند و این موضوع بسیار مهمی است که مردم با این دستاوردها آشنا شوند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران یکی از ۱۵ قدرت برتر دنیا است که نظام سلطه و بخصوص آمریکا را به چالش کشیده و این یک دستاورد بزرگ است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی اظهار کرد: دشمن برای فشار بیشتر بر مردم ایران از تحریم های اقتصادی استفاده کرد که برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید به اقتصاد مقاومتی توجه کرد تا رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی ایجاد شود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: وظیفه روحانیون و مسئولین این است که برکات انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنند و خطرات ناشی از تهدیدات دشمن را تبیین کنند.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha