پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: یکی دیگر از وظایف همه به ویژه روحانیون و طلاب این است که ذهنیت نسل های جدید را نسبت به انقلاب اسلامی تغییر دهیم و اقتدار منطقه ای و جهانی ایران اسلامی را به آنان معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، پیش از ظهر امروز در همایش طلاب اهل سنت و اهل تشیع که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: امروز علما، روحانیون و طلاب در قبال حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه دشمنان تلاش و هزینه های بسیاری برای انحراف جوانان ما صرف می کنند، گفت: متاسفانه دشمنان با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند افکار سرمایه های این نظام و مملکت را هدف قرار داده اند که این بسیار خطرناک می باشد.

این استاد حوزوی ادامه داد: در اینجا باید اذعان کرد که با وجود این همه خدمات که در عمر چهل ساله انقلاب اسلامی صورت گرفته است بازهم نتوانسته ایم که به خوبی این مهم را به جامعه انتقال دهیم و فرهنگ سازی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه فرهنگی و مذهبی استان کردستان در سطح کشور، افزود: در سفر امام خامنه ای به کردستان ایشان فرمودند که این استان، استانی فرهنگی است که نباید به آن نگاه امنیتی داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم استان کردستان این است که از ابتدای جنگ هشت ساله و حتی سال ها پس از آن درگیر جنگ و درگیری های نظامی با دشمنان بوده و شهدای زیادی را تقدیم این نظام و انقلاب کرده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: متاسفانه در اوایل انقلاب ذهنیت های منفی درباره استان کردستان و مردمانش وجود داشت که همه وظیفه داریم که این ذهنیت اشتباه را اصلاح کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: یکی دیگر از وظایف همه به ویژه روحانیون و طلاب این است که ذهنیت نسل های جدید را نسبت به انقلاب اسلامی تغییر دهیم و اقتدار منطقه ای و جهانی ایران اسلامی را به آنان معرفی کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه با اشاره به برخی از اظهارات سخیف ترامپ، گفت: رییس جمهور آمریکا بارها عنوان کرده است که اگر جهموری اسلامی از 40 سالگی عبور کند هرگز نمی توان مانع از پیشرفت و بقای آن شد، لذا همه باید با حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال این مهم را به رییس جمهور گستاخ و هتاک آمریکا گوشزد نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به وظیفه خطیر و مقدس اصحاب قلم، ادامه داد: امروز اصحاب قلم و رسانه باید دستاوردهای این نظام را برای جامعه تبیین نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha