پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عسگری

حوزه/ عسگری با اشاره به تشکیل ۲۰ کارگروه در مرکز استان، حدود۳۰ستاد شهرستانی و۳۳۲ کارگروه شهرستانی در ستاد برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اصفهان، گفت: حاصل این کارگروه ها برگزاری ۱۴۴۰برنامه فرهنگی است که این آمار جدای از برنامه های ۱۸۰۰ مسجد استان اصفهان و کانون های فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، جعفر عسگری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد چهلمین سالگرد اتقلاب اسلامی اصفهان با اصحاب رسانه، اظهار کرد: رسول اکرم فرمودند خداوند برای هر موهبتی وظیفه ای قرارداده است.

وی بابیان اینکه خداوند برای این امت اسلامی ایران پس از انقلاب سه موهبت و نعمت قرارداده که نخستین آن نعمت ولایت فقیه است، گفت: دومین نعمت، موهبت انقلاب اسلامی است که حفظ آن وظیفه ماست و برای دیدن آثار انقلاب و دستاوردهایش در بعد جهانی کافی است سفری به لبنان، سوریه، یمن، و ... داشته باشیم.

عسگری با تاکید براینکه چون متاسفانه دستاوردهای انقلاب هنرمندانه  برای نسل جوان بازگو نشده است و امروز دشمن با بزک کردن چهره خائنین و درراس آنهارژیم منحوس پهلوی درصدد القای ناکارآمدی نظام اسلامی است، تصریح کرد:تبیین دستاوردهدی انقلاب از دید مجامع جهانی امروزه عظمت وبزرگی انقلاب اسلامی رابه خوبی  بازگو می کند

وی ابراز کرد: پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی علی رغم همه تحریم ها و توطئه ها، به وضوح مشخص است که نشان از کارآمدی نظام بوده و این درست بر خلاف آن چیزی است که دشمن درصدد القا کردن است.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان اصفهان بیان کرد: سومین نعمت، مردم نجیب،  صبور و با گذشت ایران است.

وی عنوان کرد: هنوز برخی از مدیران استان، ورود جدی که برای برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی لازم بوده را نداشته اند و این درحالی است که دستور اکید استاندار نیز هست.

عسگری با اشاره به تشکیل 20 کارگروه در مرکز استان، حدود۳۰ستاد شهرستانی و۳۳۲ کارگروه شهرستانی در ستاد برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اصفهان، گفت: حاصل این کارگروه ها برگزاری ۱۴۴۰برنامه فرهنگی است که این آمار جدای از برنامه های ۱۸۰۰ مسجد استان اصفهان و کانون های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه اردوها، برگزاری نمایشگاه های دستاوردها و کارنامه چهل ساله انقلاب توسط نهادهای دولتی، همایش بانوان فاطمی، تجلیل از ۴۰ چهره شاخص انقلاب در همایش پیشگامان انقلاب با حضور سردار سرلشکر رحیم صفوی و برگزاری بیش از 400 جشن های گسترده منطقه ای ومحلی توسط شهرداری تنها بخشی از ویژه برنامه های پیش بینی شده به مناسبت چهلمین سالگرد  انقلاب اسلامی است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اذعان کرد: نمایش برخی از فیلم های جسنواره فجر و همایش ادیان توحیدی در تالار اشرف و محافل متعدد قرآنی دیگر برنامه های برنامه ریزی شده درایام الله دهه فجر است

وی یادآور شد: دشمن برای ۲۲ بهمن در همه عرصه ها چون فضای مجازی و شبکه های ماهوراه ای بسیج شده است و دراین عرصه رسالت رسانه ها درتببین و روشنگری دو چندان است، این حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن می تواند مایه امید ونشاط برای ادامه مسیر در دهه پنجم انقلاب باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha