پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی خوش اخلاقی و همت بلند را دو عنصر بسیار ارزشمند در انسان ها توصیف کرد و گفت: همواره سعی کنید خوش اخلاقی و بلند همتی را سرلوحه کار خود قرار دهید که این خصوصیات در زندگی فردی و اجتماعی بسیار لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بجنورد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، در جمع اعضای تور دوچرخه سواری چهل بهار یگان ویژه ناجا، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: حرکت دسته جمعی شما نشان دهنده ایمان و باور شما عزیزان دارد و با این حرکت خود اراده، جدیت و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشاندید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی چهل سالگی انقلاب را دوران کارآمدی و پختگی آن خواند و افزود: باید با انجام حرکت های انقلابی و جهادی به دشمنان، اراده قوی و عزم آهنی خود را نشان دهیم و اجازه ندهیم تا به این انقلاب خدشه ای وارد کنند.

وی، داشتن همت والا را با ارزش ترین خصوصیت دانست و تاکید کرد: امام علی(ع) ارزش انسان ها را به داشتن همت بالا می دانستند و باید این مهم را همواره به یاد داشته باشیم که هرچه دایره همت ما وسیع تر باشد ارزش مان نیز بیشتر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه حضور و اراده شما عزیزان بسیار ارزنده و ارزشمند است، تاکید کرد: این حرکت انقلابی و ارزنده شماها در تاریخ چهل ساله انقلاب ثبت خواهد شد و در خاطره همگان خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن پیام های انقلاب و ارائه آن به نسل های آینده وظیفه هر ایرانی است، گفت: پیام تور دوچرخه سواری چهل بهار یگان های ویژه ناجا حضور، اقتدار، ولایت مداری، پیروی از انقلاب و دفاع از حریم ولایت است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در پایان خوش اخلاقی و همت بلند را دو عنصر بسیار ارزشمند در انسان ها توصیف کرد و افزود: همواره سعی کنید خوش اخلاقی و بلند همتی را سرلوحه کار خود قرار دهید که این خصوصیات در زندگی فردی و اجتماعی بسیار لازم و ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha