سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سهرابی

حوزه/ در مراسمی، حجت الاسلام علی اصغر سهرابی، به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان تهران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام علی اصغر سهرابی، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران که ظهر امروز در محل سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، با بیان این که مسئله فرهنگ در تهران بسیار مهم است، گفت: امیدوارم اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران بتواند در جایگاه خودش نقش موثری در این زمینه ایفا نماید.

وی با تقدیر از زحمات چندین ساله حجت الاسلام نوری زاده، افزود: ما در واقع میراث دار زحمات ایشان هستیم و امیدواریم با قوت برنامه های سازمان را پیش ببریم.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به فراسیدن ایام دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری می فرماید بعد از پیروزی انقلاب ما حس کردیم که ذکر و نور حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه ما جلوه گر می شود بدون این که برنامه ریزی خاصی داشته باشیم اما می دیدیم که توجه ها به وجود نورانی فاطمه زهرا(س) معطوف می شود، گویا حضور وجود ایشان در جامعه بیشتر می شود.

وی اظهار داشت: هر جا وحدت و حرکتی به سمت خداوند و ارزش های دینی شکل می گیرد این با محوریت نور فاطمه زهرا(س) است؛ زیرا نور حضرت وحدت بخش است.

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به رسالت سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: به عقیده بنده سازمان تبلیغات دارای دو وجه حاکمیتی و مردمی است، در واقع سازمان تبلیغات نقطه اتصال بین حاکمیت و مردم است. و از نهادهایی است که بیشتر مردمی است تا حاکمیتی، و باید مسئله پیوند سازمان تبلیغات با متن مردم را قوی تر کنیم.

وی با اشاره به نقش مدارس علمیه در تحقق این پیوند، ادامه داد: حوزه های علمیه و طلاب نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند و هر چه قدر در توان ما باشد در راستای ارتقاء و تقویت آنان تلاش خواهیم کرد. طلاب باید مهیای حضور در جامعه باشند لذا به نظر بنده آغاز این حرکت از حوزه علمیه است و حرکت سازمان تبلیغات نیز در امتداد حوزه علمیه است.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان با اشاره به ظرفیت های نهادهای فرهنگی و دینی در اجرای پروژه های بزرگ ملی، گفت: ما باید بتوانیم از ظرفیت های تشکل های مردمی، دانشجویی و طلبگی بهرمند شویم. متاسفانه هم اکنون تشکل های دانشجویی در سازمان تبلیغات حضوری ندارند در حالی که معتقدم می توان از ظرفیت بدنه دانشجویی در تحقق اهداف سازمان تبلیغات و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بهره برد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha