شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان

حوزه/خانم پيشدار از برگزاری نشست فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان در فصل زمستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از هرمزگان، خانم طاهره پيشدار با اشاره به برگزاری نشست فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران هرمزگان كه با حضور خانم راضيه سلطان عباسي ندوشن معاون فرهنگي تبليغي مدیريت حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان در دو بخش بررسي مشكلات طلاب و ارائه راهكار در مديريت حوزه علميه خواهران هرمزگان برگزار شد، گفت: نشست فصل زمستان ويژه مديران مدارس علميه خواهران استان‌ هرمزگان با رويكرد اخلاقي تربيتي و بررسي برخي از مشكل هاي مدرسه هاي حوزه علميه خواهران استان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری نشست‌های فصلی مدارس استان را هماهنگی و تعامل مدارس علمیه خواهران استان‌ هرمزگان در جهت اجرای بهتر برنامه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی و مالی دانست و افزود: بررسی و تبادل ‌نظر در مسائل آموزشی، ارائه راهکارهای مدیریتی، آموزشي و تبليغي و بررسي مسائل طلاب و مدرسه هاي علميه خواهران استان برخی از محورهاي بحث در اين نشست بود.

مسئول ساماندهي و نظارت حوزه علميه خواهران هرمزگان با تاكيد بر اینکه این نشست بيشتر با رويكرد برسي مشكلات مدارس برگزار شد، گفت: با توجه به اينكه مدارس با مشكلات خاصي روبرو نبودند در اين نشست بيشتر به بررسي راهكارهاي پذيرش طلاب در سال جديد و ارائه پيشنهادهاي لازم در اين خصوص پرداخته شد.

وي با بيان اينكه در اين نشست برگزاري جلسات انديشه ورز با حضور مديران مدارس در هر دو ماه يكبار تصويب شد، تصريح كرد: هر يك از مديران به بيان پيشنهاد و ارائه راهكارهايي در جهت جذب طلاب سال جديد و ايجاد شادابي در طلاب پرداختند.

خانم پيشدار در ادامه به برخي از راهكارها و پيشنهادهاي مديران در جذب طلاب سال جديد و شادابي طلاب اشاره كرد و گفت: حضور مبلغان در مدارس سطح شهر و تبليغ حوزه هاي علميه خواهران و تبيين اهميت ورود دانش آموزان دبيرستاني به حوزه هاي علميه و انجام فعاليتهاي ديني و همچنين دعوت از آنها به حضور در مدارس علميه و بيان فعاليتهاي طلاب و وظايف آنها در جذب بهتر طلاب جديد از جمله راهكارهاي موثر مديران و كارشناس مذهبي در اين نشست بود.

مسئول ساماندهي و نظارت حوزه علميه خواهران هرمزگان، انجام برخي برنامه ها و مسابقه هاي ورزشي منطقه اي و استاني در مدارس علميه و جشن فارغ التحصيلي ويژه طلاب سطح كارشناسي در جهت ايجاد شادابي در طلاب، از جمله راهكارهاي كارشناس مذهبي در اين نشست عنوان كرد.

وي در پايان با تاكيد بر اينكه كارشناس مذهبي در اين نشست راهكارهاي موثري در جهت بهبود برخي مشكلات مدرسه هاي علميه استان هرمزگان ارائه داد، خاطر نشان شد: بهره مندي مديران بخصوص مديران جديد از راهنمايي هاي كارشناسي شده خانم عباسي در خصوص مديريت كاري، رفتاري و اخلاقي با طلاب و مسائل پيش روي آنها و استفاده مديران جديد از تجربه هاي ديگر مديران اين نشست را با بازدهي خوبي براي مدارس علميه همراه كرد.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha