جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ائمه جماعات باید در عرصه جنگ نرم مقابل دشمن نقش‌آفرین باشند، گفت: ائمه جماعات در میان مردم جایگاه متفاوتی دارند و باید با استفاده از این جایگاه به دنبال ترویج آموزه‌های انقلابی و تحقق اهداف مورد نظر انقلاب باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی ظهر امروز در دیدار اعضای قرارگاه فرهنگی مساجد قم که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با اشاره به اینکه در کارهای فرهنگی به فرماندهی منسجم نیازمندیم، اظهار کرد: حرکت‌های تک بخشی نمی‌تواند منجر به رسیدن به نتیجه شود.

وی با بیان اینکه ما باید به فکر آینده انقلاب اسلامی باشیم، اظهار کرد: استکبار جهانی همانطور که طی ۴۰ سال اخیر به صورت مستمر به دنبال ضربه‌زدن به نظام اسلامی بوده، اکنون نیز با تمام توان به میدان آمده و برای آسیب‌پذیر کردن نظام درحال تلاش است.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم تشکیل جبهه‌ای قوی برای حمایت از مساجد قم تاکید کرد و گفت: مجموعه‌هایی از جمله سپاه، حوزه و شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه می‌توانند در این جبهه حضور یافته و برای رفع دغدغه‌های مساجد تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه ائمه جماعات باید در عرصه جنگ نرم مقابل دشمن نقش‌آفرین باشند، تصریح کرد: ائمه جماعات در میان مردم جایگاه متفاوتی دارند و باید با استفاده از این جایگاه به دنبال ترویج آموزه‌های انقلابی و تحقق اهداف مورد نظر انقلاب باشند.
انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha