پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام شعبانی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز کشور با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه شده است، ولی نباید به خاطر سوء مدیریت ها از انقلاب و نظام اسلامی دلسرد شویم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رسول شعبانی در مراسم بزرگداشت استاد فقید حوزه علمیه قزوین، مرحوم حجت الاسلام گروسی که در مسجد شیخ الاسلام برگزارشد، گفت: امروز دشمنان مثل همیشه حوزه های علمیه و روحانیت را مورد آماج تیرهای مسموم خود قرار داده اند که باید هوشیاری و بصیرت خود را بالا ببریم.

استاد حوزه علمیه قزوین به برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: به برکت نظام اسلامی، این کشور مسیر پیشرفت و اقتدار را با قدرت و عزت طی نموده و باید همیشه پاسدار و نگهبان این کشور و دستاوردهای آن باشیم.

وی اظهار کرد: امروز کشور با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه شده است، ولی نباید به خاطر سوء مدیریت ها از انقلاب و نظام اسلامی دلسرد شویم.

حجت الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: دشمن با به راه انداختن جنگ اقتصادی و تحریم ها به دنبال تضعیف نظام اسلامی است، لذا باید مسئولین و دست اندرکاران در عرصه اقتصادی تلاش مضاعف داشته باشند.

حجت الاسلام شعبانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد فقید حوزه علمیه قزوین، عنوان کرد: مرحوم حجت الاسلام گروسی از روحانیون خوش فکر در بخش پژوهش و تفسیر قرآن بود که در مدرسه الهادی قم، حوزه علمیه شهرستان ابهر و مدارس علمیه خواهران و برادران قزوین فعالیت های ماندگاری داشت.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha