چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی بدون حضور مردم داوم نمی آورد و این مردم بودند که در جنگ تحمیلی، فتنه۷۸ و فتنه۸۸ کشور را حفظ و در برابر یاوه گویی های دشمنان به خوبی ایستادند. ملت ایران با گذشت حدود چهاردهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان به اصول و ارزش ها انقلاب پایبند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، گفت: با همدلی و همزبانی باید حول محور ولایت، آرمان‌ها و اندیشه امام(ره) وحدت داشته باشیم و اجازه ندهیم دشمنان زمینه تفرقه را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بدون حضور مردم داوم نمی آورد و این مردم بودند که در جنگ تحمیلی، فتنه۷۸ و فتنه۸۸ کشور را حفظ و در برابر یاوه گویی های دشمنان به خوبی ایستادند. ملت ایران با گذشت حدود چهاردهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان به اصول و ارزش ها انقلاب پایبند است.

این استاد حوزه بیان کرد: ایران اسلامی هم اکنون درمیان کشورهای منطقه به ویژه غرب آسیا در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد که باید شکرگزار و قدردان این نظام اسلامی باشیم.

حجت الاسلام نظری با تاکید بر لزوم قدرشناسی مسئولان نسبت به مردم، بیان کرد: دشمن در ۴۰ سال گذشته علیه کشور ایران کاری از پیش نبرده و در آینده هم نمی‌تواند کاری در این زمینه انجام دهد.

وی اظهار کرد: دشمن ما همان آمریکایی است که ترامپ رئیس جمهوری آن، تمام دغدغه اش ایران است و این اوج عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران را می رساند که دشمنان را همیشه از خود عصبانی و نگران کرده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha