شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انقلاب

حوزه/ انقلاب کار بزرگی در کشور انجام داد: کشور را از حالت فلاکت خارج کرد، ملّت را از حالت توسری‌خوری و ذلّت و سرافکندگی خلاص کرد؛ ملّت ما امروز سربلند است و این مهم‌ترین دستاورد برای یک کشور و برای یک ملّت است. [البتّه] از این قبیل زیاد است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روزانه نکاتی را با عنوان «پیام انقلاب» منتشر خواهیم کرد.

رهبر معظم انقلاب:

انقلاب کار بزرگی در کشور انجام داد: کشور را از حالت فلاکت خارج کرد، ملّت را از حالت توسری‌خوری و ذلّت و سرافکندگی خلاص کرد؛ ملّت ما امروز سربلند است و این مهم‌ترین دستاورد برای یک کشور و برای یک ملّت است. [البتّه] از این قبیل زیاد است؛ یک فهرست طولانی وجود دارد، [امّا] همین‌طور که عرض کردم، تبلیغات ما ضعیف است. من توصیه می کنم مسئولین نه با زبان مبالغه، نه ‌فقط با گزارش زبانی، [بلکه] به‌صورت عملی، به‌صورت هنری، گزارش های صحیح درباره‌ی انواع و اقسام پیشرفت های کشور را مطرح کنند، تا هم بعضی افرادی که تشکیک می کنند و غافلند، خودشان متوجّه بشوند -بعضی هم البتّه غافل نیستند؛ تعمّداً خدشه می کنند- هم مردمِ جاهای دیگر بفهمند که انقلاب چه به وجود آورده است.

بیانات در دیدار مردم آذربایجان شرقی - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha