شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 477336
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰
دشمن

حوزه/ یکی از شگردهای دشمن این است که بگوید شما نمی توانید، شما شکست خوردید، از شما کار بر نمی‌آید، تمام شدید، رفتید؛ این یکی از شگردهای دشمن است. این شگرد را به‌هیچ‌وجه نپذیرید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روزانه نکاتی را با عنوان «پیام انقلاب» منتشر خواهیم کرد.

رهبر معظم انقلاب:

مجموع دستاوردها و موفّقیّت هایی که بعضی‌شان واقعاً بی‌نظیرند، همیشه در مدّنظرتان باشد؛ یعنی احساس سرافرازی کنید به‌ خاطر انقلاب.

ببینید عزیزان من! امروز سیاست های بزرگترین قدرت های دنیا، در منطقه‌ی غرب آسیا به گِل نشسته، پیش نرفته؛ خود آنها می گویند به‌ خاطر اعمال نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی است؛ این خیلی مهم است.

بنا بود هر بلائی که می خواهند، سر عراق یا سر سوریه یا فلان [کشور] دربیاورند و نتوانستند. خب این خیلی مهم است؛ این همان چیزی است که شما می خواستید؛ این همان چیزی است که انقلاب می خواست. خواسته‌ی انقلاب تحقّق پیدا کرد، خواسته‌ی آمریکا و همراهان آمریکا -نه ‌فقط آمریکا- تحقّق پیدا نکرد.

این یک نمونه است و از این ‌قبیل پیروزی‌های زیاد، توانایی‌های زیاد، پیشرفت های زیاد هست؛ اینها را هیچ وقت از یاد نبرید.

یکی از شگردهای دشمن این است که بگوید شما نمی توانید، شما شکست خوردید، از شما کار بر نمی‌آید، تمام شدید، رفتید؛ این یکی از شگردهای دشمن است. این شگرد را به‌هیچ‌وجه نپذیرید. البتّه در داخل هم کسانی هستند که همان خواسته‌ی دشمن را با صدای بلند در اینجا بیان می کنند، به زبان می‌آورند؛ هستند کسانی از این ‌قبیل که همان چیزی را که دشمن می خواهد در ذهنیّت جامعه به وجود بیاید، همان را اینجا با صدای بلند در روزنامه، در غیر روزنامه و در فضای مجازی -حالا که فضای مجازی هم هست- بیان می کنند.

من عرض می کنم که بنابراین، من آن دغدغه داشتن، آن هشداردهی، آن طلبکارانه واردشدن در مسائل و مشکلات نظام و نواقص را صددرصد تأیید می کنم.

بیانات در دیدار جمعی از دانشجویان - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha