پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه/ تهیه کننده سیمای مرکز قزوین از پخش برنامه ایران چهل و با حضور روحانیون مبارز انقلابی در این برنامه و با ذکر خاطرات آن دوران خاطره انگیز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: انقلاب اسلامی ایران، به رهبری امام خمینی(ره) از حوادث کم نظیر تاریخ این مرز و بوم است که توانست رژیم پهلوی را که قدرتهای بزرگ شرق و غرب، مدافع آن بودند به زباله دان تاریخ بفرستد.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: اگر بررسی کوتاهی در رابطه با رژیم پهلوی داشته باشیم به‌ خوبی این موضوع روشن خواهد شد که کشور ایران قبل از انقلاب اسلامی سرسپرده آمریکای جنایتکار بود و بازیچه دست بیگانگان به‌حساب می‌آمد، در حالی‌ که امروز نظام مقتدر ایران اسلامی محکم روی آرمان‌های خود ایستاده و از مظلومان جهان حمایت می‌کند.

 استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شجاعت و صلابت امام خمینی(ره) روح تازه‌ای در جسم مردم ایران اسلامی، بلکه در کالبد تمام انسان‌های آزادیخواه دمید.

وی به پخش برنامه ایران چهل در ایام الله دهه مبارکه فجر خبرداد وبیان کرد: در این برنامه که به صورت زنده در شهرهای الوند، محمود آباد نمونه، محمدیه، قزوین برای هم استانی ها پخش می شود، بخش های مختلفی برای این برنامه تهیه و برنامه ریزی شده که یکی از این بخش ها، حضور مبارزین و روحانیون انقلابی که قطعا خاطرات فراموش نشدنی از آن دوران خاطره انگیز دعوت خواهد شد و برای بینندگان، ناگفته ها را بیان خواهند کرد.

وی اظهار کرد: این برنامه هم تصاویر و عکس های مختلفی از حضور روحانیون حوزه علمیه قزوین در شکل گیری انقلاب اسلامی در این شهر برای بینندگان پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha