شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ آیت‌الله شاهچراغی گفت: سه مؤلفه شامل پاسخگویی به این سه سؤال کجا بوده‌ایم؟ کجا هستیم؟ و برای ادامه مسیر چه برنامه‌ای داریم؟ باید شاخصه اصلی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر سال جاری در استان سمنان باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، با اشاره به روایت امام علی (ع) می‌فرمایند «خداوند رحمت کند کسی را که بداند از کجا آمده؟ در کجا به سر می‌برد؟، و به‌سوی کجا درحرکت است؟»، اظهار داشت: سه مؤلفه شامل پاسخگویی به این سه سؤال کجا بوده‌ایم؟ کجا هستیم؟ و برای ادامه مسیر چه برنامه‌ای داریم؟ باید شاخصه اصلی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر سال جاری در استان سمنان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که هدف من از انقلاب اسلامی نجات ملت ایران از استبداد داخلی، قطع دست اجانب، و زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر (عج) است؛ در زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر (عج) برای ظهور خیلی کارداریم.

وی افزود: از نظر کمی برنامه‌های ما حجم خیلی بالاست و این خوب است اما اسلام طرفدار کیفیت است و باید این آمار زیاد را با کیفیت بالا انجام دهیم؛ آن‌طور نباشد که جلسه تمام می‌شود دارای اشکال باشد و وحدت اولین هدف انقلاب اسلامی است و خدای‌نکرده تفرقه‌ای پیش نیاید.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه رنگ جلسات خدایی و اسلامی باشد و به نام شادی و جشن انقلاب هر کاری انجام نشود، خاطرنشان کرد: به جهت مصادف شدن جشن انقلاب اسلامی با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سعی شود که در برگزاری برنامه‌های انقلاب برای آن حضرت نیز حرمت‌داری شود.

وی با بیان اینکه مساجد، نماز جمعه و... حرمت دارد و باید حرمت امکان مقدسه حفظ شود، گفت: نباید به اسم جشن و برگزاری سرود در مساجد، آهنگ‌هایی که متناسب با شأن مساجد نیست پخش شود و بنده با برگزاری سرودهای همراه با آهنگ در مساجد مخالف هستم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha