شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد در دیدار با وزیر دفاع با بیان اینکه متاسفانه نوآوری چندانی در فعالیت های صنعتی و تولیدی کشور دیده نمی شود، گفت: صنعت خودرو به علت نبود نوآوری و تفکر درست در این صنعت، درجا می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد، امشب در دیدار با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تقدیر از تمام زحماتی در این وزارتخانه صورت می گیرد گفت: افزایش فعالیت‌های تحقیقاتی و میدانی و بها دادن جوانان در این فعالیت ها از جمله کارهایی است که باید در وزارت دفاع به آن توجه شود.

امام جمعه یزد با بیان اینکه متاسفانه نوآوری در فعالیت های صنعتی و تولیدی کشور دیده نمی شود، تصریح کرد: طی این سال ها فعالیت های بسیاری در زمینه های مختلف انجام گرفته، ولی متاسفانه در این بخش ها نوآوری مشاهده نمی شود که سبب می شود سال های متمادی محصولی بدون هیچ تغییری تولید و عدم رقابت در بازار شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از صنعت هایی که در کشور در آن نوآوری مشاهده نمی شود را صنعت خودروسازی عنوان کرد و نبود نوآوری و تفکر درست در این صنعت را علت اصلی درجازدن و عدم موفقیت در زمینه دانست و افزود: تلاش های جوانان مستعد این سرزمین در زمینه صنعت دفاعی و هسته ای رشد بسیاری خوبی داشتیم و پیشرفت های چشمگیری را در به دست آوردیم.

آیت‌الله ناصری یزدی اضافه کرد: این پیشرفت ها در صنایع مختلف نشان از ظرفیت های بسیاری خوبی است که در کشور وجود دارد و اگر به این پتانسیل هایی که وجود دارد، توجه شود بدون شک شاهد پیشرفت های بهتری نیز در عرصه های مختلف خواهیم بود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha