سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
وزیر دفاع

حوزه/ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در وزارت دفاع برروی مسئله دقت موشک ها توجه بسیاری شده است، گفت: الان همه موشک‌ها حتی موشک‌های برد بلند کشور دقیق شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امشب در دیدار با آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به فعالیت ها و تلاش هایی که در حوزه تحقیقات در نیروهای مسلح صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در سطح کشور این تحقیقات به خوبی انجام گرفته، در استان یزد نیز انجام گرفته که از برخی از آنها بازدید صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در وزارت دفاع برروی مسئله دقت موشک ها توجه بسیاری شده است، خاطر نشان کرد: الان همه موشک‌ها حتی موشک‌های برد بلند کشور دقیق شده‌اند.

حاتمی با بیان اینکه ما باید هر چه می توانیم به سمت پیشرفت حرکت کنیم تا دشمنان به مانند امروز نتوانند ایران اسلامی را تهدید کنند، تصریح کرد: ما امروز با تهدید نظامی حداقل در کلام مواجه نیستیم و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که جنگ الان نمی‌تواند اتفاق بیفتد، یعنی دشمن احساس می‌کند که از جنگ آسیب می‌بیند و نمی‌تواند به اهدافش دست پیدا کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان اضافه کرد: پیشرفت های جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف همچنان ادامه دارد و ما نیز در نیروهای مسلح تلاش داریم که بتوانیم به پیشرفت های خود در این عرصه ادامه دهیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha