جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انقلاب اسلامی ایران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه محمدیه شیراز گفت: باید توجه داشته باشیم که نقش علما و روحانیون در تقویت باورهای دینی و آگاهسازی مردم بسیار مهم و حائز اهمیت است.

حجت الاسلام مجتبی شاهسوندی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به وظایف طلاب و روحانیون در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت: نقش روحانیون و علما در وحدت مردم برای مبارزه با دشمنان به ویژه در گذشته بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی، پیروزی انقلاب را نتیجه رهبری امام(ره) دانست و افزود: اکنون که دشمنان درحال توطئه و ایجاد نقشه های شوم برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی هستند روشنگری روحانیون و مبلغین برای مقابله با این نقشه ها بسیار حائز اهمیت است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه شیراز تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی فقط در سایه وحدتی که روحانیون در آن زمان با روشنگری ایجاد کردند، حاصل شد.

وی عنوان کرد: باید توجه داشته باشیم که نقش علما و روحانیون در تقویت باورهای دینی و آگاه سازی مردم بسیار مهم و حائز اهمیت است.

حجت الاسلام شاهسونی همچنین به فعالیت های مدرسه علمیه محمدیه شیراز اشاره و ابراز کرد: برگزاری دروس اخلاق هفتگی، نشست های بصیرتی و برگزاری برنامه های مذهبی در مناسبت های مختلف از جمله برنامه های این مجموعه به شمار می رود.

وی با اشاره به برگزاری نشست های علمی، بیان کرد: نشست علمی با موضوعیت اهمیت دروس حوزه و انگیزه سازی طلاب و روحانیون با حضور حجت الاسلام حسینی در حسینیه امام خمینی(ره) مدرسه علمیه محمدیه(ص) شیراز برگزار شده است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه شیراز خاطرنشان کرد: جلسه اخلاق و انگیزه سازی طلاب یکی دیگر از برنامه هایی بوده که با حضور حجت الاسلام محمود خانی در این مجموعه اجرا شد.

وی اظهار کرد: برای برگزاری نشست ها و دروس اخلاق از اساتید متخصص هر رشته دعوت می شود که اخیرا نیز برای برگزاری درس اخلاق از حجت الاسلام والمسلمین پرهیز مدیر مدرسه علمیه مرودشت دعوت به عمل آمد و پیرامون حضرت ولی عصر(ع) و اینکه تمام وجود ما متعلق به اهل بیت(ع) است سخن گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha