پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
زنان مسلمان برادفورد نمایشگاه قرآن مجید برگزار کردند

حوزه/ نمایشگاه قرآن مجید در کتابخانه عمومی شهر برادفورد به میزبانی انجمن زنان جماعت اسلامی این شهر برگزار شد و نسخ متعدد قرآن مجید ترجمه شده به ۵۰ زبان مختلف زنده در آنجا به نمایش گذاشته شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از bradfordtoday، انجمن زنان جماعت اسلامی در شهر برادفورد انگلستان، نمایشگاه قرآن مجید برگزار کردند.

این گروه اسلامی مجموعه ای از نسخ قرآن مجید ترجمه شده به 50 زبان مختلف را جمع آوری کرده بودند. به علاوه  کتاب منتخبی متشکل از آیات دستچین قرآن ترجمه شده به 114 زبان زنده دنیا در میان آثار به نمایش گذاشته به چشم می خورد.

قرآن های موجود در این نمایشگاه به زبان هایی چون پرتغالی، انگلیسی، اردو و بنگالی ترجمه شده بودند. این مجموعه همچنین پوسترها، نشریه ها و جزوات چاپ شده ای را شامل می شد که به مسائل بحث برانگیز و تصورات غلط - از جمله وضعیت زنان در اسلام پرداخته بودند.

عایشه تسنیم یکی از اعضای انجمن که در برگزاری نمایشگاه قرآن مجید در کتابخانه عمومی گولیوم بری در غرب برادفورد همکاری داشته، اظهار امیدواری کرد که این نمایشگاه درک بهتر از دین اسلام را تقویت سازد.

تسنیم گفت: آنچه حقیقتا جالب است شباهت های بسیار میان پیام های موجود در قرآن و متون مذهبی دیگر ادیان می باشد، قرآن به ما می  آموزد که به آموزه های ادیان دیگر و پیامبران احترام بگذاریم.

وی افزود: تمام آموزه ها از سوی خدا آمده اند، و خدا آن ها را برای هدایت مردم در زمان های مختلف نازل کرده  و نسخ مذهبی به ما می آموزند که چگونه زندگی بهتر و یک جامعه صلح طلب داشته باشیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha